Söndagen...

Ja denna söndag har bara sprungit iväg...

De börja me en trött morgon efter ett fåtal timmars sömn...
Sen kom min pappa över på en fika vid 10:30 å han hade me sig lite godis till barnen å varsin choklad kalender å de tackar vi för...
Å så fick pappa sin födelsedags pressent eftersom att han inte kommer vara hemma när han fyller han åker nämligen till Thailand på tisdag, hur härligt låter inte de liksom????

Sen vid 13 va vi bjudna på Mat hos puttes föräldrar fläskfile gryta me ris å de va sjukt gott jag åt massor hehehehehe å till efterätt vart de glass, banan å nougat sås även de sjukt gott...
Sen började markus bli övertrött eftersom han inte hann sova innan så vi åkte hem å han somnade i bilen...
Å när vi va hemma så messade jag cattis för hon å svampen å deras lilla skulle komma över...
Å efter en stund kom dom...
Å vi satt å snackade lite skit men efter en stund hamnade vi i markus rum där barnen lekte på bra :)
Timmarna bara sprang i väg å de va skit trevligt...

Bjöd även på lite av de jag har bakat å fixat me :)

Så denna söndag har vart helt perfekt, flera såna tack <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0