Sinnes sjuk natt

Att jag är helt slut är inte så konstigt me tanke på den här natten.. Vi la ungarna igår vid 20 taget som alltid men vid 22 så hör jag att christopher är vaken å efter en stund så blir han ledsen å grinig jag prövar å ge honom lite välling men de funkar inte så jag tar upp honom å känner då att han är rätt varm å han skiftar en hel del mellan att vara gnällig å lugn å han vill inte alls sova :( så när kl va 04 i natt så hade jag äntligen fått honom å somna så jag lägger honom i sin säng å går å lägger mig å gissa vem som vaknar vid 07??? Jo Markus, så de vart inte mycket sömn för mig :( och de känns kan jag lova... Så jag hoppas verkligen denna natt blir bättre å att dagen blir bra framför allt för det är ju den jag ska orka ta mig igenom ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0