Sååå trevligt

Nu har precis Cattis, svampen å liam åkt..

Vi har haft mega trevligt.. Snackat en massa skit, skrattat en masså å ätit en massa gott :)
Mina barn gillar verkligen dom.. såå härligt å se..

Jag satt precis å funderade om jag skulle orka ta å tömma diskmaskin nu ikväll å ta all disk som står på hela diskbänken men nu när jag sitter här å bloggar så hör jag att Patrik pular me de, hur underbart är inte de :)
Då ska jag bara tvätta ett par maskiner imorrn å dra ett varv me snabeldraken å städa iordning alla leksaker i markus rum :) Dammsög ju å torkade alla golv igår å det är redan en massa hundhår över allt tröttsamt men men bara å ta en vals me snabeldraken imorrn :)

Tack för en trevlig kväll cattis, svampen å charmören Liam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0