Nattning

Ja nu sitter jag här i Markus rum å försöker få honom å sova..
Han har kommit in i en period där han vill att man sitter inne hos honom han har haft den tidigare me men så försvann den men nu är den Tillbaks igen..

Christopher har sovit sen kl 19. Å idag har han fått lite fast föda. För när han har vart så sjuk som han va så är de flytande som gäller men idag vart de lite mer mat.. Å han har fått behålla allt vilket känns helt underbart vi testade till å me å lägga honom me en flaska välling å de funkade.. Vilket de inte gjorde när han va dålig för då spydde han upp all välling så vi får hoppas att han håller på å bli frisk nu å att han får vara frisk..

Nu på kvälls kvisten har jag plockat i ordning i Markus rum där de låg leksaker över hela golvet jag vet inte hur många gånger jag har försökt plockat i ordning i vardagsrummet men det är meningslöst när barnen är vakna för dom härjar runt å röjer så grejerna är över hela golvet i alla fall men så fort Markus har somnat så ska jag kasta mig över det ;)

Jag älskar mina barn över allt annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0