Mys pys me lilla syster...

Igår kom min lillasyster Malin hit efter skolan..
Å gissa vad sötnosen hade me sig till mig??? Jo 4 liter cola... Hur gulligt som helst...
Vi bakade lite julgodis knäck och lite ischoklad vart de...
Hon myste å busade me barnen å christopher älskade när hon jagade honom han skrattade tok mycket samtidigt som han kröp runt :)

Sen så bökade vi hem tv bänken som hon fått av ooss till mamma, vi måste sett bra roliga ut hahahaha.
Sen visade malin mig sitt nystädade rum så fint de va...

Sen så packade hon me sig lite kläder för hon skulle ligga kvar hos oss :)
När vi kom tillbaks hit så nattade vi barnen å sen vart de film me en massa gottis...
Å innan barnen nattades så köpte hon en sallad till mig å en macka till henne sjukt gulligt å så hade hon me sig en påse halstabletter till mig för min hals gjorde sjukt ont...

Tack för en underbar dag syster yster måste göras om SNART..

Du kanske vill komma över i morrn å baka lussebullar me mig????? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0