Mätt

Nu har vi precis kommit hem från Puttes föräldrar vi va dit bjudna på julmat gott va de... Men Patriks mamma märkte direkt när vi klev innanför dörren att allt inte va som de ska å mycke riktigt hade hon.. Jag å Patrik har tjafsat lite idag å är inte alls överens om vissa saker han vill inte förstå varför jag känner som jag gör å varför jag mår som jag mår å att de faktiskt beror väldigt mycket på honom.. Så jag å Patriks mamma pratade lite när vi vart själva å innan jag ens hinner säga hur jag mår så ser jag att hon är tårögd å hon ger mig en stor kram.. Hon tycker allt de här är jätte tråkigt men förstår mig helt i hur jag känner å mår å de känns såå skönt å kunna prata me henne om Jusst detta för det är ju faktiskt hennes son det handlar om.. Men men nog om de nu..
Maten va helt underbart god som alltid när hon bjuder på mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0