Julafton..

Igår va de julafton å den va helt underbar... Malin sov här dagen innan så barnen fick lite morgon mys me sin moster på julaftons morgonen å Markus sken upp som en sol när han såg henne ligga å sova på soffan, så han väckte henne så klart ;) sen vart de lite klapp öppning innan allt va igång :) sen bar de av till min farmor å farfar där man träffade alla från pappas sida de va go mat å självklart julklapps byten.. Sen blev våran lilla sjukling Christopher jätte ledsen å grinig så vi rullade vidare..
Hem å kissa Jason å packa in nya klappar i bilen å så rullade vi mot min mamma å där myste vi en liten stund å bytte lite julisar sen skjutsade vi Malin till sin kärlek Oscar ;)

Vi åkte hem å myste lite me barnen å öppnade alla julisar som låg under granen här hemma..
De va kaos i vardagsrummet ett tag kan jag lova me alla kartonger å allt papper men efter att jag vart i farten en stund va de Tillbaks till de normala igen ;)

Sen på kvällen åkte vi hem till barnens farmor å farfar så dom fick byta lite julisar där åxå ;) å dom vart så glada när vi kom :)

Barnen fick verkligen super fina julklappar av alla så de vill jag säga tack tack för.. Bilder på julklapparna kommer ska se om vi kan få datorn å funka för bilderna e ju i kameran men kan bjuda på en bild på den sjukt goda jultallriken jag åt hos min farmor å farfar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0