Host host host

Jag har en äcklig jävla hosta...
Torrhosta skulle jag kalla de, å den är vidrig kan hosta som en dåre å speciellt natte tid :(

Christophers näsa rinner som vanligt men lite mer än vanligt :(
Markus har klarat sig hyffsat från både snuva å hosta måste jag få säga och jag hoppas verkligen de håller i sig..
Patrik hostar åxå en del men även där mest på natten...

Jag gick å la mig SJUKT tidigt igår jusst för å få lite sömn innan allt hostande börjar å innan barnen vaknar sina turer som alltid under nätterna upptäckte i morse att jag hade fått 2 sms strax efter 21 å då måste jag redan sovit för dom såg jag inte förrns imorse :)
Så jag kände mig rätt utvilad imorse när klockan ringde trots alla gånger jag fått gått upp under natten å de va längesen så de känns såååå härligt...

Idag är det den 1:a december så de blir för barnen å öppna sina julkalendrar när markus kommit hem från dagis :)
Ska försöka komma ihåg å ta lite kort på de åxå :)

Nu närmar sig julen me stormsteg..
Är du klar me alla julklappar????
Har du börjat me julbaket?????


Jag tänkte börja julbaka nu i helgen tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0