Go morron, då va måndagen redan här....

Då va de redan måndag igen, förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen...

Imorse va jag riktigt trött när klockan ringde jag har sovit allt annat än bra :(
Men jag får göra de bästa av de trots min trötthet... Jag sitter me ett glas cola i hopp om att de ska bli bättre..
Jag har startat en maskin tvätt i alla fall å ska snart bädda alla sängar å ta undan den rena tvätten..
Sen blir de å ta disken..

Kanske rensa bland barnens pyjamaser, för jag har märkt att dom christopher har är för små å att markus bara har 3 st som passar så måste kolla upp de där under dagen å sen se vad som ska sparas å vad som ska iväg...

Markus måste ha pantalonger/strumpbyxor som han kan ha under sina byxor nu när de börjar bli kallare ute...

Sen va min tanke att jag skulle städa Markus rum idag... Plocka undan alla miljoner leksaker som ligger över hela golvet, dammsuga, damma å torka golve..
Men de tar ett tag kan jag lova för han har mängder me leksaker... lite måste nog upp på vinden sen får man väl ta ner de å ta upp nå annat eller nåt för nu är de saker över allt...

ska kolla lite på de där....


Min syster Lina ska komma förbi idag åxå, de ska bli trevligt trevligt alltid kul me lite sällskap..








Bilderna e gamla men såå fina så va tvungen att lägga upp dom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0