Fredag

Efter att malin gått iväg till skolan så ställde jag mig och gjorde en sats ischoklad till..
Gjorde ju me vit choklad igår så idag vart de me ljus choklad :)

Så nu finns de lite julgottis i kylen ska nog ta å frysa in lite åxå... Ska försöka ta kort på allt gottis idag :)
Jag har även bäddat rent våran säng, barnens sängar bäddade jag rent igår kväll..

Tvättmaskin å diskmaskin går för fullt här hemma...

Snart ska jag packa ihop lite gottis som jag tänkte ta me till mamma när jag å små killarna ska dit :)
Hon skulle höra av sig när hon vaknat å då skulle jag börja göra oss klara här hemma..

Medans jag bäddade rent våran säng så lekte å busade bröderna bus inne i markus rum :9







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0