Ber om ursäkt...

Jag vill be alla mina läsare om ursäkt för den grymmt dåliga uppdateringen här på bloggen å för att de va ett tag sen jag la upp bilder... Ska försöka bättra mig...

Natten va helt okej...
Fick väcka Markus kl 08 i morse för å hinna få på honom kläder å så till dagis men han låg å drog sig lite så de vart lite halv stressigt så han fick äta frukosten i vagnen på väg till dagis hahahahahha...

Fick öppna ena christophers julklapp åxå å ge honom den idag för hans kusin noah har ett likadant set i samma stolek å de sitter typ precis så man vill ju gärna att han hinner använda de lite innan de blir för litet så de vart en julklapp för honom idag :) Julemys <3

Idag är de utvecklingssamtal på dagis kl 13..
Underbara emma följer med <3
Får vi se vad dom säger och så ska jag prata lite om christophers inskolning å grejer för de säger ju bara vips så är de sista januari, så ska passa på å prata lite om de idag när man ändå har tid...

Ska tvätta en maskin åxå.. Christopher hade bajsat igenom i hoppgungan så de va ju trevligt å den klädseln är ju inte den lättaste å få bort.. Men han tyckte väl att de va dags för mig å tvätta å städa hans hoppgunga mitt busfrö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0