Bättre...

De känns som jag mår lite bättre idag trots den extrema tröttheten som är på besök .... Jag hoppas verkligen denna känsla håller i sig å går åt rätt håll, de skulle vara helt underbart..
Jag tog mig i kragen nyss å plocka undan den rena tvätten å startade en maskin å de känns såå bra. De blir å tvätta minst en maskin till i alla fall.. Diskmaskin skulle behöva tömmas åxå vem vet jag kanske får lust till de me om en stund.. Jusst nu sitter jag i soffan å känner att jag har en huvudvärk som smyger sig på men de ska inte få förstöra min dag nej nej... Sen ska jag få träffa min älskade barndomsvän Jenny idag eller Palmis som jag kallar henne å alltid har kallat henne.. De ska bli såå kul å få träffa henne för de va inte igår.. Vi ses inte så ofta vilket är skit tråkigt men när vi väl ses så är de som om vi aldrig har vart i från varann de är mäktigt.. Jag älskar mina nära och kära vad vore jag utan er liksom???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0