Bakning/städning...

Som de ser ut på dagens schema jusst nu så är det bak å städ som står på schemat...

Jag ska snart starta en maskin tvätt å tömma siskmaskin å sen plocka lite me allt som ligger huller om buller här hemma.. Putte är i väg å byter däck på bilen å barnen leker så fint i markus rum, så de gäller å passa på..

Blir nog lite lussebulls bak idag... Eller saffrans bullar heter dom jag ska göra :)
Sen får vi se om de blir å baka lite mer snöbollar för dom va grymmt goda så dom kan jag rekomendera er å baka..

Imorrn är vi bortbjudna på mat... Myspys..
Patriks föräldrar bjöd över oss så kl 13 ska vi vara där å avnjuta en god gryta på fläskfile...
Ser verkligen fram emot de, de ska bli trevligt å super gott..
Jag står mina svärföräldrar riktigt nära och det är jag såååå glad över.. Jag å min svärmor pratar i telefon dagligen å dom träffar oss å barnen var å varannan dag <3<3<3

Nä nu ska jag gå å börja lite smått här hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0