Ännu en dag

Då vaknar man upp ännu en morgon med känslan att allt känns tråkigt å jobbigt... Jävla Depp period. Min blogg måste vara rätt deprimerande å läsa för tillfället :( å de ber jag om ursäkt för och jag hoppas verkligen att denna period ska gå över snart.... För jag får ju nada gjort. Jag måste försöka baka lite mer julgodis idag för i morgon kommer ju Heidi, Emil och lilla Noah å firar jul med oss så det är lite vi måste åka å handla idag. Å jag hoppas att fixet inför morgondagen får mig på bättre humör...
Markus är väldigt gnällig nu på morgon kvisten så jag hoppas Patrik vaknar snart å att han inte mår allt för dåligt efter gårdagens julbord ha ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0