Vilken natt/morgon

Jag va så trött i morse att jag gick rakt in i toa dörren fattade inte att jag skulle öppna den eller de kopplade inte..
Jag är fortfarande sjukt trött, började morgonen me en cola va tvungen annars hade jag nog somnat ståendes..
Christopher vaknade vid 23 i går kväll igen å hade så där ont igen så jag satt honom på toa stolen och efter mycket om och men så kom de lite bajs..
Gav honom lite välling å trodde han skulle somna om men hahaha där fick jag.. Han va ju så klart jätte pigg tog ett par timmar innan han lyckades somna...
Jag går för å lägga mig sjukt trött som jag va hinner ligga en stund innan markus vaknar å vill ha lelle=välling..
Han pratar en stund i sitt rum sen somnar även han å då tror jag klockan är runt 04..
05:40 vaknar christopher igen å vill ha välling jag får knappt upp ögonlocken dom är såååå tunga..
Å strax efter kl 06 ringer puttes klocka... Och strax efter de vaknar markus å vill upp för dagen å jag tror inte att det är sant... Hur lite jag har sovit i natt har jag inte en aning om vet bara att det är extremt lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0