Verkligheten...

Ja då har jag precis sökt dagis plats åt christopher..
Man va tvungen att söka 8 månader framåt så de blev å söka till den första april 2012..
Och då börjar verkligheten här hemma för då ska jag börja jobba igen om jag inte börjar lite tidigare å putte får vara pappa ledig me christopher tills de är dags för honom att börja..
Beror lite på hur många dagar jag har kvar och så..
För när han fyllt 1 så måste jag ju lägga 5 dagar i veckan på honom å då minskar ju dagarna rätt fort..

Så de kanske blir putte som får ta inskolningen av christopher de återstår som sagt å se :)

Min lilla kille börjar bli stor och ska snart börja på dagis :)


Kommentarer
Postat av: Micaela

Vem är det som har sagt att det är 8 månader som gäller vid syskonplats? Jag har pratat med två styckna som säger att det inte finns några sådana regler utan det är 4 månader som vanligt. Är det något speciellt för Djurgården eller? Konstigt att dom säger så annorlunda överallt.

2011-08-16 @ 11:14:39
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0