Vårdcentralen...

imorse ringde jag vårdcentralen för de verkar inte som christophers mage blir bättre..
Jag förklarade läget att vi hade rådfrågat nere på bvc om vi kunde börja me 1 års vällingen eftersom han inte riktigt blir mätt på 8 månaders välling och de kunde vi enligt henne...

Så vi börjar späda ut 1 års vällingen me 8 månaders vällingen för å vänja hans mage de funkade då.. men ju mindre 8 månaders välling vi spädde ut me ju hårdare vart bajset, men jag tänkte inte mer på de i början utan jag tänkte att magen kanske behövde vänja sig men när den inte gjorde de så började vi ge katrinplommon å de funkade en stund de gjorde bajset lite lösare men magonten verkade fortfarande finnas..

Så jag å putte beslutade oss för att sluta me 1 års vällingen å gå tillbaks till 8 månaders vällingen och nu har han enbart fått den i 2 dagar men hon på bvc sa att de tar ju ett tag för magen att vänja sig så vi skulle ge de lite tid å ge honom 1 gul kiwi om dagen å har de inte blivit bättre tills på måndag så skulle jag ringa tillbaks så skulle vi prata mer och se vad man ska göra då...

Det gör ju onte i hela mig när mitt barn skriker av smärna när han ska bajsa så ska de ju för fan inte vara... Så jag är väldigt besviken på tanten på bvc som sa att de va okej för oss att börja me 1 års vällingen hon kunde ju förvarnat att de kunde bli så här..

nu vet jag ju att alla barn reagerar olika på allt så hon kunde ju inte veta att de skulle bli så här för jusst christopher men hon borde ju vetat att de fanns en chans... För de sa hon jag pratade me i telefon vissa barn klarar 1 års vällingen vid 9 månaders ålder å andra inte...

Men men vi har väl lärt oss nåt av den här historien bara synd att de är min lilla son som måste stå ut me smärtan önskar jag kunde ta den i hans ställe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0