Underbara dag...

Igår mötte jag upp Mamma och min Lilla syster Lina utanför å-bryggan strax innan kl 15, dom skulle fira mig att jag har fyllt och vi åt sjukt good mat å helt underbar efterrätt...

Mamma bjöd på mat och dryck och lillasyster bjöd på efterrätten..
Hur lyxigt va inte det för mig lixom..

Å jag fick beställa in precis vad jag ville så jag njöt i fulla drag kan jag lova...


Det här va min tallrik före och efter :)






Så här såg mammas tallrik ut före och efter:






Så här såg linas tallrik ut före och efter:






Maten va helt sjukt god.
Vilket kanske syns på bilderna hahahahaha


Nu kommer vi till dom smarriga efterrätterna som åxå va helt otroligt goda..

Mammas efterrätt före och efter:






Min efterrätt före och efter:






Linas efterrät före och efter:






Och vi drack ju självklart lite godsaker till denna underbara mat och efterrätt:



Och kocken bjöd på första rundan dricka så de tackade vi för :)

Jag vill tacka mamma och lina för en toppen kväll de va ett helt underbart sätt å fira min födelsedag på jag njöt till fullo å fick äta å dricka gott kan ju inte bli bättre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0