TröttMössa AB

Ja det är precis så jag känner mig...
Denna natt bjöd på extremt lite sömn :(
Christopher har sovit jätte dåligt vaknat flera gånger å vart orolig å vaknat 2 gånger för Mat..
Tog in honom till oss i hopp om att han skulle somna i min famn som han brukar men nej nej han vart pigg å börja härja runt så fick gå runt me honom lite i lägenheten 1 timme senare sov han å jag va helt paj...

Och jag hinner inte mer än lägga mig i sängen så vaknar markus å vill ha "lelle" som betyder välling..
Jag gick upp å värmde den å gav den till honom å så gick jag å la mig å lyckades få in nån timmes sömn innan Markus vaknade för dagen å då va de ju bara å kliva upp...

Christopher sover fortfarande å de ser bra skönt ut kan jag lova, jag skulle åxå vilja sova så gott :)

Jag har i alla fall startat en tvätt maskin så tvätt berget har minskat lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0