Tjejer vs killar

Att tjejer och Killar är olika vet alla men att vi va så pass olika trodde jag faktiskt inte...
 
* När putte är hemma själv me barnen så skiter han totalt i allt runt om kring som måste göras, så som disk, tvätt, polcka undan efter sig och barnen..

* När jag är hemma själv me barnen så tar jag hand om barnen plus allt som ska göras i hemmet...

* I veckorna när putte jobbar så tar jag barnen nattetid som är en självklarhet för mig för han ska ju upp och jobba men tar även ena natten på helgen utan att klaga..

* När putte ska ta ena natten under helgen så jag får en chans att sova nån gång för att orka så klagar han å de är så jobbigt å jag ska minsan komma upp å hjälpa honom å ta dom för dom sover inte å dom vaknar tidigt osv osv...  Men hallå välkommen till verkligheten så har jag de 6 nätter i veckan han klarar inte ens 1..


Varför är killar sååååå annolunda om man gemför med oss tjejer???????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0