Tidigt...

Ja ikväll blir de tidig nattning för barnen kan vara skönt å ha de nån gång åxå :)
Christopher ligger i sin säng och har mumsat i sig sin välling och putte håller på å nattar markus jusst nu...
Sen blir de film mys i soffan me lite gottis...

Jag har vart helt off idag så de har inte blivit ett skit gjort här hemma vilket jag haft lite ångest över, så nu på kvällskvisten har jag tagit all disk i alla fall så jag slipper de imorrn bitti.. finns saker å göra imorrn ändå så kan vara skönt å slippa disken i alla fall behöver bara tömma maskin :)

Vi va å stor handlade idag.. fyllde upp frysen å vi behövde 2 kundvagnar hahahaha va roligt de måste ha sett ut..
men nu har vi fyllt upp allt utom shampo, balsam, tvål, tandkräm å roll on men de tar vi på öb nån dag :)

Pengarna bara flyger iväg när man ska fylla upp alla förråd men det är sååå skönt när det är gjort..
Så imorrn blir de en nice lunch för min del kan jag lova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0