Testet

Ja igår åkte vi till apoteket å köpte ett gravtest..
Och en viss person ville att jag skulle göra de redan i går kväll :)
Men jag väntade till i morse...

Känslat att göra testet va lite pirrigt precis som dom tidigare gångerna jag gjort de en lite skumm känsla faktiskt..

Men väntan tog inte lika lång tid denna gång som dom tidigare gångerna för jag hade en markus som vakna och ville ha torr blöja å vips så va testet klart



Resultatet av testet gav självklart blandade känslor...
Eftersom jag börjat äta p-piller så har vi ju inte planer på en ny jusst nu men vi låg å pratade en del om detta igår kväll och båda tycker de skulle vara himla mysigt me en till...

Vi är nog lite sugna på en till <3

Men testet jag gjorde va negativt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0