stolen

Vi funderar ju på å byta stol till christopher å den stolen har ju farmor haft i sin bil för hon har velat hämta markus varje måndag och fredag... Men nu har min faster sagt till henne att vi snart måste ta stolen till våran bil för att de e dags för christopher att sitta i den...

Å då hade hon frågat min faster om inte markus kunde åka utan stol den kosta biten för de är ju i vallhalla hon bor så det är ju inte långt men då hade min faster sagt att de inte går...

Och jag skulle aldrig låta honom åka utan stol ifall de skulle hända nåt... Nu kör ju min farmor sååå försiktigt men hon är ju tyvärr inte själv i trafiken...
Så nu kommer hon ju inte kunna ha Markus så mycket som hon vill...

Och Markus kommer nog åxå bli lite ledsen för han älskar att vara där hos dom... Men de går kanske å lösa på nåt sätt nån gång, putte kanske kan komma hem under sin frukost nån gång å köra dit honom eller nåt...

Annars får min farmor jätte gärna komma hit och umgås med honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0