Sovmorgon :)

Jag vill tacka mina underbara barn för att dom gav mig sovmorgon i morse...
06:40 ville Markus kliva upp.. Christopher sover fortfarande.. Så risken finns att jag kanske måste väcka honom eftersom vi ska lämna markus på dagis... men han får sova en stund till så hoppas vi på att han vaknar själv..
Och christopher vaknade bara en gång i natt vid 03:30 så jag tackar verkligen för denna natt, fler såna tack..

Idag när markus är på dagis så ska jag försöka plocka lite här hemma vart ju inget av de igår utan igår tvättade jag å tog disken bara... Å de närmar sig ju min födelsedag tyvärr...

Å imorrn eller på fredag blir de nog å baka lite...

Tänkte nog testa å göra banan/choklad muffins å jordgubb/choklad muffins... Vad tror ni om de?????


Är lite sugen på å baka havrebollar, negebollar å arraksbollar åxå jusst för att de är sååå sjukt gott men vi får se hur myckte jag orkar/hinner baka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0