Sömn...

Sömnen här hemma för mig å putte är de inge vidare med, våra kära barn sover inte riktigt som dom ska under nätterna dom vaknar å vill ha mat.. Markus sover rätt bra han kanske vaknar 1 gång per natt å vissa nätter vaknar han inte alls medans christopher kan vakna många gånger per natt..

Så de blir inte mycket sömn..
Så igår sa jag till putte att jag sover i markus rum så kan du stänga sovrummsdörren så du får sova en hel natt utan att bli väckt..
Först tyckte han inte att de kändes riktigt rätt men jag sa att jag vill göra de här för dig så tacka å ta emot i stället så han gick me på de till slut så jag hoppas han sov gott å att han känner sig någolunda utvilad...

Jag har inte sovit mycket alls men det är som vanligt jag är van :)
Så jag känner mig lite halvslö idag...

Men jag har tagit tvätten å startat en maskin i alla fall å jag ska försöka få lite mer gjort :)

Jag älskar min lilla familj ni är det finaste jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0