snart...

Snart är det dags å göra sig redo för å hämta hem prinsen från sin första dag på dagis efter semestern...
Han vart lite ledsen först när jag skulle gå men så kom fröken Ida och tog ut honom på "torget" och då vart de bättre... Tur de för jag tycker det är så jobbigt å behöva lämna honom när han är ledsen...

Jag fick en puss å så sa han hej hej å så lekte han å pula me sitt å då smög jag iväg..

Jag sa att vi har börjat pott träna honom lite smått nu under semestern så dom skulle fortsätta me de på dagis, så ska bli kul å höra hur de har gått me de..
För vill han inte så är de bara låta de vara för jag tänker inte tvinga min son å gå på pottan utan vi tar de i hans takt ibland vill han å ibland inte...

Funderar på å köpa en sån där sits man sätter på toaletten å testa de me vem vet de kanske funkar bättre än pottan... dags å investera  en sån kanske  :)


Mitt fina busfrö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0