Snart sova...

Jag är väldigt trött kan jag lova...
Skulle kunna somna sittande känns de som. Vi har vart hos puttes föräldrar en sväng å Markus fick leka ute me sin farfar så han va överlycklig kan jag lova...

Efter de åkte vi å handlade 2 nya nappflaskor till Markus som rymmel strax över 300 ml.. Bilder på dom kommer imorrn orkar inte nu hehehehe.

Sen köpte vi ny nagelsax till barnen för den vi hade har försvunnit spårlöst har letat som en tok den finns bara inte... Skummt de där :)

Å så hittade jag såååå fina burkar eller hur jag ska förklara som jag kan frysa in christophers mat i.. jag vart helt kär i dom :) så dom ska köpas på fredag.. För jag ska laga all mat själv till christopher nu så inga mer burkar ska köpas.. Ska göra slut på dom vi har hemma dock känns onödigt å kasta dom.. å de kan vara smidigt å ta me om man ska iväg nånstans eller nåt...


Nä nu ska jag ta å lägga markus åxå, christopher sover redan... Vi ska ju upp tidigt imorrn å gå till dagis å känner jag mina barn rätt så ska vi väl upp 05 imorrn åxå :)


Gonatt gott folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0