slut..

Ja då va även denna helg slut..
Imorrn är det måndag å ny vecka vilket betyder nya tag :) ME LIKE A LOT..
Jag ska försöka tvätta, plocka å dammsuga lite om mina kära barn tillåter vill säga..

Jag fyller ju på fredag så man vill ju gärna undvika att skrämma boort gästerna..
Å på tal om å fylla så känns de mest jobbigt med åren undra om de beror på att man faktiskt börjar bli gammal... Tror de :)

Vi har precis kommit hem från puttes föräldrar där de busades en jätte massa me barnen så dom har haft de toppen som alltid när vi är där..
Dom bjöd på fika åxå tårta vart de som börje hade vart iväg å fixat me å de va gott som bara den Markus moffade en massa han med å christopher fick självklart åxå smaka..

Nu hade vi så klart inte me oss kameran till dom så de blir tyvärr inga bilder i från kvällens händelser :(

Barnen ligger i sina sängar så jag sitter här å njuter av lugnet en stund innan de är dags å göra iordning flaskorna för natten det är inte alltid markus vaknar nattetid längre men de händer å då är de skönt å slippa stå mitt i natten å göra iordning välling...

Sen ska jason rastas åxå sen blir de sänger för mig tror jag för hela förra veckan vaknade mina kära barn mellan 05-06 å då är man inte så där jätte pigg kan jag lova så de gäller å lägga sig tidigt så man får lite sömn i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0