Skafferit...

Idag fick skafferit sig en omgång jag tog ut allt slängde en massa å ställde i ordning allt så nu är det ordning även där inne men hur länge återstår att se...

De vart 3 kassar som slängdes efter min rensning...
Fan man behöver inte ha ett över fullt skafferi så man inte ens ser vad som finns där inne... Typ så såg de ut innan jag tog tag i de...

Nu ser man vad som finns när man öppnar dörren det äär så jag vill ha de... Så fyller man på vart efter de tar slut..

Jag vart genom svettig av skafferi städet det är ju såååå äcklig luft..
Å mina svärföräldrar kommer snart så dushen får vänta en liten stund..
Dom är nog åxå rätt svettiga när dom kommer för dom skulle cykla hit så då är jag ju inte ensam om de i alla fall hehehe..

Nä nu ska jag lägga mig en liten stund å sträcka på ryggen känns att de behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0