P-pillren eller gravid???

Jag har ju ätit mina p-piller i lite mer än 6 veckor nu....
Men de blir nog å köpa ett gravtest ändå antingen idag eller nästa vecka...

Jag mår illa på morgonen och har gjort i snart 1 vecka, jag blir lätt yr och matt och kan knappt ligga på mage det känns såå obehagligt..
Och eftersom jag inte vet om de har me mina p-piller att göra eller inte så vill jag göra ett test för att utesluta de... De va ju flera år sen jag åt p-piller så jag kommer ju inte ihåg hur de kändes å hur biverkningarna va..

Så de återstår att se om det är p-pillerna som spökar eller om jag har blivit gravid trots att jag äter p-piller..
Jag tror ju inte att jag är gravid men som jag sa så vill jag göra ett test så jag kan utesluta de å vara helt säker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0