Nytt ord..

Igår kväll medans patrik gick ut å cyklade me jason så passade jag på å natta barnen och jag gjorde christopher klar först å sen la jag ner honom i sin säng...
Sen va de dags för Markus tur å när han stod på sin pall å borstade tänderna så började christopher gnälla lite å låta lite ledsen å då petar markus lite på mig eftersom jag står i badrummet å hjälper honom å så pekar han mot christophers rum å så säger han "lesse" som betyder ledsen å jag blir lika glad å stolt varje gång de kommer ett nytt ord ur hans mun... Tycker det är såå otroligt roligt..

Det säger dom på dagis åxå att han är verkligen jätte intresserad av å lära sig nya saker och att han gärna vill prata en massa å kan han inte uttrycka sig me ord så visar han vad han menar.
Det är mammas stora kille de <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0