naamnaam

När vi gick ner för att lämna Markus till farfar som skulle gå me honom till dagis så sprang vi in på ica lite snabbt innan jag va tvungen att ha cola.. Trött å ont i huvudet har jag å de brukar släppa om jag får min cola... Sen kom vi fram till allt godis vi kassan å så sa Markus naamnaam å peka på godiset å de gör han aldrig annars så självklart köpte jag en liten chokladbit åt honom..

Å nu tycker säkert många att de va dumt gjort av mig...
Men Markus är sååå otroligt duktig när man är inne i affärer me honom han kan peka på saker å så men aldrig att han har börjat gapa å så om han inte får tex en leksak han pekat på...

Och det är mina barn och mina beslut...
Alla uppfostrar sina barn på olika sätt å tack å lov för det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0