Mirakel kuren :)

Plommon puren å plommon drycken jag gjorde efter att ha lämnat markus på dagis gav effekt..
Rena mirakel kuren faktiskt..

Han va ju väldans hård i magen i morse när han bajsa å va himla ledsen för att de gjorde ont så då testade jag å ge lite av de jag själv kokat i ordning å vips några timmar senare får jag 2 bajsblöjor me lös avföring jag har nog aldrig blivit så glad av en överfull bajsblöja som jag blev idag :)

Äntligen kan han bajsa utan att ha ont..
Men vi ska inte ge nå mer plommon pure eller plommon dryck idag utan nu blir de bara 8 månaders välling resten av dagen så får vi se hur de ser ut på bajsfronten imorrn...

Men jag kan ju säga så här att jag kommer aldrig mer köpa katrinplommon pure nu tänker jag göra min egna hädan efter för skillnaden på effekt går inte ens att beskriva...


Min lilla prins har äntligen tömt magen helt underbart så nu e jag ÄNNU gladare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0