Ligga borta...

Igår berättade putte för mig att dom kanske ska ligga borta å jobba i 7 veckor..
Men han kommer bara ligga borta mån, tis, ons i så fall å vara hemma tor, fre, lö, sön..
Han frågade va jag tyckte om de och om jag kunde ta barnen själv mån, tis, ons i 7 veckor...
Och jag svarade att jag det är självklart att jag kan det...

Så vi får se hur det blir för de va inget som va klart än det blir eventuellt bestämmt nån gång under nästa vecka så det är bara att vänta å se hur det blir...

Men visst kommer de bli knepigt å få ihop de här me Jasons kvälls promenader men jag löser de nog på nåt sätt kanske nån som kan hjälpa mig me de nån gång... men de kommer lösa sig me allt om de nu blir så att dom ska ligga borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0