Kryper i fingrarna...

Jag känner att jag verkligen skulle vilja shoppa en massa :)

Fick ju lite pengar när jag fyllde.. jag ÄLSKAR att shoppa å nu va det ett tag sen...
Och det brukar nästan alltid bli shopping till barnen för det är ju roligast så klart å köpa en massa till dom...

Men nu ska jag försöka köpa lite till mig/hemmet <3
Tänkte jag skulle unnan mig nå fint, men vet inte alls vad känner bara att du kryper å kliar i mina shopping fingrar... Får se om vi åker nånstans idag å kollar lite eller hur de blir beror ju lite på hur trött putte är när han kommer hem...

Ni andra som hittar en massa fint å shoppa ni kan ju shoppa lite extra för mig som alltid har så svårt å veta vad jag vill ha å svårt å unna sig själv nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0