Jobbig känsla...

Idag ville Markus inte alls bli lämnad på dagis :(

När vi kom dit så va han jätte glad å han sa hejdå å gav mig en puss å en kram å så va han på väg ut, å jag gick för att fylla på me lite blöjor på hans hylla å precis när jag ska gå så hör jag nån skriker mamma mamma å så ser jag markus komma springandes me armarna rakt ut... de va han som skrek mamma mamma.

Å han va jätte ledsen å ville inte att jag skulle gå...
Han höll jätte hårt om man hals å grät...
Å de va sååå jobbigt.. Jag fick hålla mina tårar tillbaks jag hatar å se mina barn ledsna å jag hatar att lämna dom när dom e ledsna..

Så jag tog honom i handen å så följde jag me honom ut å han vägrade släppa min hand på en bra stund..
Men sen öppnade dom förrådet till alla cyklarna å då ville han in å kika lite å jag avaktade en stund för å se om han hade glömt bort mig å de verkade de som så då sa jag till ena tjejen att jag smiter i väg nu när han är så koncentrerad på alla cyklar..

Så jag ska höra me dom sen när jag hämtar honom om han vart ledsen sen igen eller om de bara va den där stunden innan jag gick..


Min lilla prins...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0