Jäkla regn...

imorse när vi va på väg till dagis så började de vräka ner precis när vi kommit runt husknuten...
Å de va allt annat än lätt å gå me en syskonvagn, hunden å paraply...

Å vi va blöta allihop när vi va framme trots att barnen hade regnskyddet på vagnen å jag va dyrblöt om benen å jag hade mina baggy jeans så de va sjukt obehagligt kan jag lova... Jason va inte sååå jätte nöjd me sin lång promenad i regnen han gillar inte å va ute när de regnar men vem gör de liksom..

När vi kommer hem så slutar de så klart å regna så jäkla typiskt å va tror ni händer när de är dags å hämta markus igen... jo de börjar så klart regna igen men denna gången sket jag i paraplyt efter som jason skulle me igen så jag kan ju lova att de droppa om mig när vi kom hem så de va bara å hänga mina kläder på tork å barnens... Så jag hoppas verkligen på bättre väder imorrn för detta va allt annat än kul kan jag lova..

Å imorse åska å blixtra de åxå å jag är livrädd för både åskan å blixten så då hade jag riktigt ont i magen hela vägen... Fy bubblan vilken start på dagen de va...

På tal om regn å rusk så måste jag skaffa ett par gummistövlar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0