Inte lätt....

Min tanke va att jag skulle städa när farmor ringde å sa att hon ville låna Markus idag för det är omöjligt att göra när han är hemma...
Men de vart inte alls som jag hade planerat :(

Christopher är extremt gnällig idag å lite halv varm tycker jag så frågan är om det är fler tänder på väg???
Han vill helst vara i famnen...

Så jag har lyckats bäddat sängen, dammat av tv bänken och hyllan ovanför å lagat lunch men thats it...

Får se om jag får lite mer gjort i hoppet om att han kanske ska somna :)


Vi får ju besök av emma å chrille idag åxå vid 16:30 så man vill ju att de ska se halvskapligt ut men min önskan verkar inte bli sann.... Men men riktiga vänner skiter ju i hur de ser ut hemma sägs de hahahahaha...


Nä nu ska jag se om jag får dammsuga av vardagsrummsmattan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0