Hinna med...

ja imorrn börjar putte jobba efter 4 veckors semester, och det betyder att jag har en hel del att göra och en massa jag måste hinna med...
För hemmet har liksom blivit allt annat än prioriterat under hans semester för vi har valt att hitta på en massa skoj med barnen i stället hemmet kan ju vänta liksom..
Så imorrn ska jag ta tag i de i den mån mina 2 solstrålar tillåter..
har tvättat 3 maskiner kvar så har en del tvätt å ta hand om imorrn å så ska jag tvätta lite till imorrn tänkte jag..

För jag ska snart hoppa in i duchen å bädda rent i sängen så har en del å tvätta undan imorrn åxå...
Sen så finns de ju allt annat här hemma som åxå måste göras men som sagt så får vi se hur mycket barnen tillåter att jag håller på och hur mycket jag hinner med..

Nä nu ropar duchen på mig ska städa ur badrummet på samma gång tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0