Helt sjukt...

För ca 10 minuter sen så hörde jag ett himla mullrande å bullrande så jag gick ut på balkongen å då ser jag en massa gamla vespor eller vad tusan det är...

Vi har ju ett relativt nyöppnat fik precis här nedanför å där parkerar ALLA så klart..
Så de är kaos på gatan här utanför de är folk överallt på gatan de har plötsligt blivit nån slags gågata kan man ju tro för de e knappt så dom flyttar på sig när de kommer bilar helt sjukt galet å frågan är om dom får parkera å stå som dom gör...

Undra om de inte krävs tillstånd för de där??? Men de kanske dom har de vet ju inte jag ja tycker bara att de inte borde få se ut så där hahahaha.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0