God Morgon....

Min lite större guldklimp markus vaknade innan 06 och tyckte att vi skulle gå upp..
Så jag gjorde ett försök att ta in honom till vårt sovrum å slå på en film och bara ligga å mysa en stund så man får vakna lite till liv och det tyckte han va helt okej men bara en stund :)

Sen ville han titta på möö som han själv säger.. Och det är hans ord för elefant hehehehe
så nu sitter vi här i vardagsrummet å tittar på lejonkungen 2 och väntar på att den lilla guldklimpen åxå ska vakna..

Då ska vi äta lite frukost sen får vi se vad som händer jag har ju en Massa att göra här hemma men självklart ska de lekas, busas å mysas en del åxå...
Får ta hemmet i omgångar lite då och då...

Kan ju köra på lite extra imorrn när markus är på dagis och christopher sover...


Bjuder på en gammal bild på mina solstrålar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0