God morgon världen

Det har vart en tuff natt minst sagt...
Barnen har sovit jätte dåligt känns inte som jag gjort annat än å sprungit upp å ner i sängen och in till dom..
Så jag är lagom trött idag kan jag lova ögonen går i kors känns de som...

Markus tyckte att vi skulle gå upp för dagen redan 05 så då va de bara å göra de så putte fick sova lite till innan hans klocka åxå ringde eftersom han jobbar så är de viktigare att han får sova tycker jag..

men i helgen e de nog jag som tar en sovmorgon :) tror de kommer behövas..

Det är nog snart dags för mig å ta en cola ur kylen eftersom jag inte dricker kaffe så är de mitt sätt att piggna till mindre bra ja men ibland så är de kris som idag annars kommer jag nog somna sittandes..

Dagis idag åxå för Markus efter 5 veckors semester får se hur de går men jag hoppas verkligen att de kommer att gå bra... För de känns så jobbigt å lämna honom när han är ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0