Go morron Världen...

Mina kära barn vakna 05 även denna morgon lite väl morgon pigga :) men men bara å kliva upp å se glad ut, vi har legat i soffan å kollat på lejonkungen..

Och vid 05 ville christopher ha mat så han klarade sig ganska många timmar :)
men han hinkade ju 3 flaskor på 3 timmar hehehehe..

Idag är de tisdag och dagisdags för Markus å i söndag när vi va hos puttes föräldrar så sa börje att han skulle lämna markus på dagis idag vilket känns helt underbart för jag är rätt trött å så mår jag väldigt illa :(

Så vi får verkligen hoppas att jag mår bättre när det är dags att hämta hem prinsen för inge kul å gå när man mår dåligt..

Planerna för idag är inte många... Lite fix å plock här hemma om kroppen orkar..



Bild på mina finaste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0