Go morrn mina kära.....

Idag vaknade jag rätt pigg trots att jag har fått sprungit upp ett par gånger inatt men kan ju kanske bero på att jag va så trött igår kväll gick ju å la mig kl 21 :)

Idag va det lilla Christopher som vaknade först och det brukar faktiskt aldrig hända :)
och ungefär 30 min senare vaknade även storebror Markus..

Idag slipper jag ut nu på morgonen för att lämna på dagis för det kommer Barnens farfar och gör..
Så snällt så då ska jag å christopher njuta å starta en maskin tvätt å ta reda på den rena tvätten medans markus är på väg till dagis..
Sen får vi verkligen hoppas att de inte regnar när Jag ska iväg å hämta hem honom från dagis...

Idag vid lunch kommer min kära lillasyster malin hit..
Vi ska bara vara ta de lugnt käka lite å mysa å leka en massa me barnen så klart men de där me en massa lek lär ju bli när de stora busfröt är hemma då blir de nog full rulle så vi kanske passar på å bara softar lite innan :) Och jag ska försöka komma ihåg å knäppa en massa kort på henne och barnen när dom myser, leker ja you name it :)

De va alldeles för längesen jag å Malin umgicks så de ska verkligen bli super duper skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0