Fylla år...

Om 1 vecka idag så fyller jag... men när man börjar bli "gammal" som mig dvs 28 år så känns de inte såå kul å fylle längre.. Känns mer som en stressande sak bara...
Svårt å förklara men ni kanske känner i gen er själva i den känslan???

Men vissa har i alla fall frågat mig vad jag önskar mig och först när dom har frågat så har de stått helt still å så har jag sagt att jag måste fundera lite på saken å då har jag ju kommit på lite smått å gott som jag faktiskt skulle vilja ha :)

Så vi får se om man får nåt av de man önskat sig eller ej :)


Men jag tror att jag kommer köra fikat för alla på lördagen i stället känns som de blir mega stressigt på fredag eftersom dom flesta jobbar till 16 å så måste ju vi iväg å handla tårtorna å grejer så tror de får bli lördagen i stället ska kolla me putte åxå å se vad han tycker om den saken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0