Första dagen...

Idag va första dagen för putte å jobba efter 4 veckors semester..
Å första dagen för mig å vara själv me barnen va ju tanken men så hämtade ju farmor Markus så vart första dagen me ena busfröt hemma själv..

Jag har fått lite gjort men är som sagt MASSOR kvar innan jag är nöjd...
Jag har fått undan all tvätt från dom 3 maskinerna som kördes igår och så är 4:e maskinen igång nu så nu har jag kommit ifatt me allt tvättande å de känns underbart så imorrn blir de å ta reda på den torra tvätten...
Jag har även tömt diskmaskin å stoppat in disken som stod på diskbänken och efter lunchen så vart de å starta även den maskinen :) Har gjort lite juice till barnen och plockat lite grann här hemma men som sagt så är det MASSOR kvar.. hemmet förföll liksom under puttes semester för de va inte de vi prioriterade om jag säger så utan vi ville hitta på så mycket som möjligt me barnen å så vart de å de va värt varenda sekund..

Hemmet kan jag ju ta nu när våran vardag är igång igen.. Vilket känns rätt skönt ändå...
Imorrn är de dags för dagis igen för markus efter 5 veckors semester å jag hoppas att de ska gå bra å lämna honom så han inte blir ledsen och så för de skulle bara kännas såå jobbigt.. Får hoppas han har glömmt att han har haft semester :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0