Förändring....

Idag insåg jag att jag behöver göra nåt åt hur jag ser ut...
Jag behöver äta bättre, röra på mig å skippa "allt gott" man stoppar i sig allt för ofta... i alla fall jag..

Å nåt jag måste sluta me är den där jäkla coca colan kan dricka 2 burkar om dagen...
Å idag vart jag riktigt ledsen när jag såg mig i spegeln fy så jag ser ut :(

Vill verkligen inte se ut så här så nåt måste göras...
Jag ska inte banta eller nåt sånt utan jag ska äta mer grönsaker och så, röra på mig lite mer... Och 1 gång i veckan ska jag unna mig nåt litet i gottis väg annars kommer jag inte orka...

Sen kanske man kan trappa ner ännu mer på gottis fronten å kanske bara äta nåt litet varannan vecka eller nåt...
Men hur som helst ska jag inte banta utan äta lite bättre å röra lite mer på mig...


Ingen vacker syn...

 


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas verkligen att du klarar ditt mål! :-) Jag förstår vad du har framför dig, jag är lika coca cola-beroende. :-)

2011-08-18 @ 17:49:02
Postat av: theresegrundsten

Jag hoppas åxå att jag ska klara det :) det är colan som är den stora boven och den som kommer bli tuffast helt klart.. Men jag börjar på måndag me mitt nya liv för idag fyller jag så blir gäster både idag och imorrn så starten avgår på måndag :)

2011-08-19 @ 07:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0