Eget..

Direkt när jag kom hem efter att ha lämnat markus på dagis så ställde jag mig vid spisen å gjorde plommon pure och plommon dryck åt christophers lilla mage..
Nu hoppas jag verkligen att detta ska hjälpa... han ska få lite plommon pure i sin välling under dagen å så får vi se om han får lite gröt me plommon pure ikväll...

Han bajsade i morse men de va som sagt lika jobbigt för honom idag som de va igår :(
Å då åt han ändå 1,5 burk katrinplommon pure igår...
Borde ju gjort nån verkan tycker jag..

Men får se om min egna plommon pure å plommon dryck har bättre effekt :)
Han har redan druckit en flaska me plommon dryck..





Kommentarer
Postat av: Micaela

Kör messmör i vällingen, det gör alltid jag och det funkar jättebra varenda gång. Dom rekommenderar att man ska ha i ett par matskedar åt gången. Jag brukar i typ 5 msk åt gången och det brukar ge bra effekt. Kan vara värt att prova iaf eftersom plommonen inte verkar vara tillräckligt.

2011-08-24 @ 11:36:35
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0