Egen...

Christopher har haft jätte ont i magen i dag och svårt å bajsa han är väldigt hård i magen..
Så han har fått en massa katrinplommon pure så jag hoppas han kan bajsa ur sig snart för de tror jag han behöver...

Så idag när putte han slutat så blir de å åka å köpa en massa katrinplommon så de finns hemma för jag ska börja koka egen plommonpure åt honom för då slipper man alla tillsatser och då vet man ju att de är ren katrinplommon pure..

Visst kommer vi fortsätta köpa burkarna åxå, för det är ju inte alltid orken finns till å ställa sig å koka eget å sen om man ska iväg nånstans eller nåt...

Jag hoppas verkligen han blir bra i magen snart så han slipper sina magknip å att vara så här hård i magen kan ju inte vara kul... Så nu kör vi på katrinplommon dagligen under några dagar så får vi se om det blir bättre...

Han har haft riktigt kämpigt me å försöka bajsa å de har inte alls gått nå bra, så han får vara hemma me farmor å farfar medans jag springer till dagis å hämtar hem storebror... Så får vi hoppas att han har bajsat en massa när jag kommer hem för det gör ont å se honom kämpa så dant för å försöka bajsa...




Kommentarer
Postat av: Heidi

Han kanske inte är redo för ett års vällingen än, testa å sluta med den så blir det nog bättre

2011-08-23 @ 22:30:41
URL: http://heidigrundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0