Den lilla magen

christopher är så himla hård imagen..
Så hård att han gråter när han ska bajsa :(
Så idag har han fått massa katrinplommon puree å katrinplommon dryck, så vi får hoppas att de hjälper hans lilla mage.. han har bajsat 3 gånger idag redan men de va fortfarande hårt :(

Så barnens farmor å farfar kommer hit å ska vara här me christopher medans jag hämtar markus på dagis..
Å anledningen till de är jusst att han har fått i sig en massa katrinplommon å jag vill helst inte att han skiter ner hela sig i vagnen å ska behöva sitta me de tills man är hemma...

Så då känns de bäst för honom å vara hemma där han kan få en ren blöja direkt om han skulle bajsa..
Å han har vart så här hård en gång förut å då har vi åxå gett en massa katrinplommon puree å då bajsade han ner hela sig å sin säng och då menar jag hela sig själv...

Och jag vill inte riskera att de händer när man är ute å går de skulle va himmla tråkigt å jobbigt för hans del..

Så han får lite egentid me farmor å farfar i stället å de kommer inte han klaga över :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0